Struktura organizacyjna

Geodeta Powiatowy pełniący funkcję Naczelnika Wydziału

dr inż. Monika Jaroszewska

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:

Stanowiska ds. Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Stanowiska ds. Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Stanowiska ds. Numerycznej Mapy Zasadniczej

Stanowiska ds. Weryfikacji Opracowań Geodezyjnych i Kartograficznych

Ewidencja Gruntów i Budynków:

Stanowiska ds. Aktualizacji i Udostępniania Ewidencji Gruntów i Budynków

Stanowiska ds. Aktualizacji Numerycznej Mapy Ewidencyjnej

Stanowiska ds. Postępowań Ewidencji Gruntów i Budynków

Pozostałe stanowiska:

Stanowisko ds. Modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków oraz Gleboznawczej Klasyfikacji Gruntów

Stanowiska ds. Rejestru Cen Nieruchomości

Stanowiska ds. Ochrony Gruntów Rolnych

Stanowisko ds. Wspólnot Gruntowych i Mienia Gromadzkiego

Stanowisko ds. Regulacji Stanów Prawnych Nieruchomości Skarbu Państwa

Stanowisko ds. Regulacji Stanów Prawnych Nieruchomości Powiatu

Stanowiska ds. Udzielania Informacji

Stanowiska ds. Obsługi Interesantów

Stanowisko Filia Konstancin-Jeziorna

Stanowisko Filia Tarczyn

Podstawę funkcjonowania Wydziału Geodezji i Katastru stanowi Zarządzenie Nr 20/ORG/2024 Starosty Piaseczyńskiego z dnia 13 lutego 2024 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu organizacyjnego Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie

Przeczytaj także