Wnioski realizowane przez Wydział Geodezji i Katastru w Piasecznie

Uprzejmie informujemy, że dla właścicieli nieruchomości udostępniona została możliwość pobrania uproszczonego wypisu on-line. Więcej informacji o sposobie pobrania uproszczonego wypisu on-line można znaleźć w poświęconym mu wpisie na stronie. Ponadto dla wszystkich Interesantów udostępniona została możliwość pobrania wypisu bez danych osobowych on-line.

Więcej informacji na ten temat we wpisie na ten temat. Wszystkie informacje na temat dostępnych w naszym Wydziale e-usług można znaleźć w zakładce „E-usługi”.

Jednocześnie informujemy, że nie ma możliwości pobrania w naszym Wydziale wyrysu z mapy ewidencyjnej w postaci elektronicznej.

 

UWAGA!

Do każdego składanego poniżej wniosku przedstawiamy obowiązek informacyjny zgodny z RODO.

 

Instrukcję złożenia wniosku przez ePUAP krok po kroku można znaleźć pod tym linkiem.

 

Wniosek o wypis z rejestru gruntów i/lub wyrys z mapy ewidencyjnej – formularz EGiB

Wniosek o kopię mapy zasadniczej/ewidencyjnej, kserokopię materiałów z operatu i inne – formularz P

UWAGA!

Formularz P nie jest samodzielnym wnioskiem, do formularza P należy każdorazowo koniecznie dołączyć odpowiedni formularz wyjaśniający spośród wymienionych poniżej formularzy P1-P7, stosownie do przedmiotu wniosku.

Dodatkowe formularze wyjaśniające P1-P7:

Zaświadczenie o powiązaniu działek

Zgłoszenie zmian danych ewidencyjnych

Zaświadczenie dla posiadacza gruntu

Obsługa rzeczoznawców majątkowych – RCN

W celu uzyskania dostępu zdalnego do systemu (założenia konta użytkownika), należy wypełnić formularz rejestracyjny na tej stronie, a następnie wygenerowany, podpisany i zeskanowany wniosek przesłać na adres: serwis@punktyadresowe.pl.

Ochrona i klasyfikacja gruntów rolnych – ORG

Przeczytaj także