Nowa e-usługa – wypis i wyrys online!

Szanowni Państwo,

z przyjemnością informujemy, że w naszym Wydziale uruchomiono nową e-usługę – możliwość złożenia wniosku o wydanie wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego online!

Mamy ogromną nadzieję, że nowa usługa przyniesie wymierne korzyści oraz stanie się dla Państwa wygodną alternatywą tradycyjnego wniosku.

Jak skorzystać z nowej funkcjonalności?

W pierwszym kroku, należy wejść na stronę piaseczynski.e-mapa.net, następnie kliknąć ikonę koszyka zakupowego na górnym pasku wyborów, tak jak na zdjęciu poniżej:

Po pojawieniu się listy należy wybrać opcję „Wnioski i formularze”

Po przekierowaniu na stronę Systemu Wniosków Elektronicznych Starostwa Powiatowego w Piasecznie należy wybrać „Wniosek o wydanie wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego”

Następnie należy postępować zgodnie z kolejnością zamieszczonych poleceń, tj.

  1. Pobrać wniosek (do wyboru są dwa formaty: Excel lub PDF)
  2. Uzupełnić wniosek (WZÓR WYPEŁNIENIA), następnie podpisać wniosek elektronicznym podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym
  3. Załączyć podpisany elektronicznie wniosek w PDF, w razie potrzeby obok znajduje się drugie okienko do przesłania załączników do wniosku
  4. Uzupełnić dane Wnioskodawcy: imię i nazwisko bądź nazwa, PESEL lub REGON, adres, telefon, adres e-mail)
  5. Następnie należy zapoznać się z klauzulą informacyjną oraz zaznaczyć, że akceptujecie Państwo warunki przetwarzania danych osobowych
  6. Kliknąć w niebieskie okienko z napisem „Prześlij wniosek”
  7. Państwa wniosek trafi na kancelarię Wydziału, gdzie zostanie wygenerowany i przesłany Państwu dokument obliczenia opłaty (DOO). Po opłacie wniosek trafi do realizacji

Zachęcamy Państwa do korzystania z e-usług stworzonych z myślą o wszystkich Interesantach!

Przeczytaj także