Obraz autorstwa macrovector na Freepik

Formy składania wniosków w wydziale Geodezji i Katastru

Jak złożyć wniosek w wydziale Geodezji i Katastru w Piasecznie?

  1. Osobiście w siedzibie organu (Wydział Geodezji i Katastru, ul. Czajewicza 20, 05-500 Piaseczno, filia Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, filia Tarczyn: ul. Juliana Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn)
  2. Za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP z podpisem elektronicznym (link do instrukcji złożenia wniosku przez e-PUAP krok po kroku TUTAJ)
  3. Za pośrednictwem Poczty Polskiej (oryginalny wniosek z własnoręcznym podpisem)

Wnioski dostępne są do pobrania na stronie internetowej wydziału Geodezji i Katastru https://geodezja.piaseczno.pl/ w zakładce „Do pobrania” pod pozycją „Dla Interesantów” lub „Karty usług”.

Skany wniosków nieopatrzone podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym wysyłane na maila: kancelaria@piaseczno.pl nie będą rozpatrywane!

Dokumenty stanowiące załączniki do wniosków (pełnomocnictwa oraz inne dokumenty upoważniające do reprezentowania właściciela) należy składać w oryginałach bądź kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem.

Wnioski są realizowane w kolejności daty wpływu. Po zarejestrowaniu wniosku w systemie zostanie wygenerowany dokument obliczenia opłaty (DOO), który będzie określał wysokość opłaty oraz nr konta, na które należy dokonać przelewu. Prosimy o niedokonywanie przedpłat!

Przeczytaj także